Back to school!

USCH! Skolan börjar imorn. Jag trodde aldrig att jag skulle börja 9:an Det ska väl gå bra 🙂

Red förresten igår på min favorithäst Krikelin det gick jättebra! och jag fick använda mina nya kläder 😀 Jag fick jobba på volter trava o galoppera och så fick jag rida ut en sväng, han   blev rädd för ett par koner så jag var tvungen att rida tillbaks då började han att gå jättefint! Jag har lite träningsverk från igår! Ska få rida igen på Fredag ser jättefram emot det!

Peace out Lollo

Om lifeofaprayer

Namn: Lovisa Stjärntecken: Vattuman Favoritdjur: Häst och hund Husdjur: Hund Favoritfärg: Röd, grön, blå, svart och vit Favorit Designer: coco Chanel Högsta önskan: En egen häst Harry potter elr twilight: Harry potter ögonfärg: Mörk blå Favorit mellan mål: varm choklad och toast Intresse: rida blogga va med kompisar Det bästa du vet: Vild hästar som springer på en äng och gosa med min hund Favorit affärer: Bikbok och JC
Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar