14 September

häääj! Det har hänt mycket på kort tid jag har t.ex bytt klass den e awsum! Det känns bra att gå med mina gamla kompisar. Efter att jag började i den gamla har jag liksom förstört kontakten med dem så det är kul att va med dem igen och jag trivdes inte i min gamla klass jag skulle inte klara ett år till. Jag saknar mest min SO lärare men min nya är också bra och jag har en bra matte lärare JO juste jag är typ nu bäst i matte 😀 ock så har jag en ny engelska lärare hon e waaay bättre än min gamla.

En annan till grej är att vi kanske ska skaffa häst med min ridlärare det finns inte mycket att säga om det nu. Hästen e på annons nu om ingen köper henne så ska vi säga till stallägaren att vi vill ha henne. En sak som är dålig är att hon är dålig i hovarna hon är väldigt ung och vi vet inte om det kan läkas för man ska inte köpa en sjuk häst så vi får se hur det blir 🙂

Peace out Lollo

Om lifeofaprayer

Namn: Lovisa Stjärntecken: Vattuman Favoritdjur: Häst och hund Husdjur: Hund Favoritfärg: Röd, grön, blå, svart och vit Favorit Designer: coco Chanel Högsta önskan: En egen häst Harry potter elr twilight: Harry potter ögonfärg: Mörk blå Favorit mellan mål: varm choklad och toast Intresse: rida blogga va med kompisar Det bästa du vet: Vild hästar som springer på en äng och gosa med min hund Favorit affärer: Bikbok och JC
Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar