London!!! <3

Imorgon ska min dröm gå i uppfyllelse! Jag ska till London! Jag har velat dit sen jag var 7 år det var min systers gudmor som skulle bjuda Helena som födelsedags present men mamma frågade om jag kunde få följa med och det fick jag! Vi ska göra som man gör där vi ska gå på äkta musikal se sevärdigheter och shoppa! Det ska blir grymt kul! Jag kommer hem på Måndag då lägger jag upp bilder elr så blir det dan därpå.

Peace out Lollo

 

Om lifeofaprayer

Namn: Lovisa Stjärntecken: Vattuman Favoritdjur: Häst och hund Husdjur: Hund Favoritfärg: Röd, grön, blå, svart och vit Favorit Designer: coco Chanel Högsta önskan: En egen häst Harry potter elr twilight: Harry potter ögonfärg: Mörk blå Favorit mellan mål: varm choklad och toast Intresse: rida blogga va med kompisar Det bästa du vet: Vild hästar som springer på en äng och gosa med min hund Favorit affärer: Bikbok och JC
Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar